W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną i wzrostem liczby zakażonych, zwracamy się z uprzejmą prośbą do osób, które planują załatwić sprawę urzędową w urzędzie miejskim w Sandomierzu o wcześniejszy kontakt telefoniczny (spis telefonów znajduje się na stronie internetowej urzędu) lub korzystanie z platformy e-PUAP czy poczty elektronicznej. Jeśli wizyta w urzędzie okaże się niezbędna, prosimy o zachowanie ostrożności, używanie maseczek oraz dezynfekcję.

Jednocześnie informujemy, że budynek urzędu miejskiego przy pl. Poniatowskiego 1 jest czasowo wyłączony z obsługi.

Ponadto, w związku z licznymi zapytaniami, informujemy, że budynki przy pl. Poniatowskiego 3, USC (Ratusz) oraz przy ul. Oleśnickich funkcjonują normalnie i są otwarte dla petentów.

W sprawach związanych z działalnością Wydziału Nadzoru Komunalnego, który mieści się w zamkniętym czasowo budynku przy pl. Poniatowskiego 1, jest możliwość bezpośredniego załatwienia sprawy po wcześniejszym kontakcie przez Biuro Obsługi Interesanta mieszczące się w budynku przy pl. Poniatowskiego 3.