Urząd Miejski w Sandomierzu
pl. Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
Czynny:
poniedziałek: 8:00-17:00
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30
GŁÓWNA CENTRALA TELEFONICZNA URZĘDU:
Tel. : (15) 815-41-00, Fax: (15) 815-41-01
email: um@um.sandomierz.pl
NIP: 864-12-03-132
REGON: 000523778
Należności podatkowe z tytułu podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych - należy wpłacać na konta indywidualne, wskazane w decyzjach podatkowych.
Należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wpłacać na konta indywidualne.
Numery rachunków bankowych:
27 9429 0004 2001 0000 1300 0006 Bank Spółdzielczy o/ Sandomierz
na powyższy rachunek można dokonywać wpłat z tytułu:
- podatków i opłat lokalnych,
- opłat za użytkowanie wieczyste i dzierżawę gruntów,
- mandatów karnych Straży Miejskiej,
- opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu,
- opłaty od wniosku o udostępnienie danych osobowych
79 9429 0004 2001 0000 1300 0040 Bank Spółdzielczy o/ Sandomierz
na powyższy rachunek można dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej
Zakres kompetencji poszczególnych wydziałów Urzędu Miejskiego w Sandomierzu:
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
Naczelnik Wydziału - Leszek Komenda
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
Tel. (15) 815-41-89
Adres e-mail leszek.komenda@um.sandomierz.pl
Zakres:
- sprawy organizacyjno-kadrowe - tel. (15) 8154 - 196
- sprawy obsługi Rady Miasta - tel. (15) 8154 - 103, (15) 8154 - 136
- sprawy archiwum - tel. (15) 8154 - 199
- obsługa sekretariatu - tel. (15) 8154 - 171
- biuro obsługi interesanta - tel. (15) 8154 - 147, (15) 8154 - 148
WYDZIAŁ FINANSOWY
Skarbnik Miasta - Barbara Grębowiec
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
Tel. (15)815-41-07
REFERAT KSIĘGOWOŚCI
Kierownik Referatu – Klaudia Cetnarska
Tel. (15) 815-41-23
Adres e-mail: klaudia.cetnarska@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- sprawy księgowości budżetowej - tel. ( 15) 8154-123, ( 15 ) 8154-213
- sprawy płac i rozliczeń z ZUS i US - tel. 8154-119
- regulowanie zobowiązań wynikających z faktur, umów i innych tytułów - tel.( 15 ) 8154-119
- rozliczanie podatku VAT - tel. (15 ) 8154-219
REFERAT PLANOWANIA I KONTROLI BUDŻETU
Kierownik Referatu – Mateusz Niezgoda
Tel. (15) 815-41-06
Adres e-mail: mateusz.niezgoda@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- opracowanie projektu budżetu i realizacja budżetu, Wieloletnia Prognoza Finansowa - tel. (15) 815-41-06
- opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń - (15) 815-41-59
- sprawozdawczość budżetowa (15) 815-41-54
REFERAT OPŁAT, PODATKÓW I WINDYKACJI
Kierownik Referatu - Monika Hill
Tel. (15) 8154-111
Adres e-mail: monika.hill@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- sprawy z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych - tel.(15) 8154-110
- sprawy z zakresu wymiaru podatku rolnego i leśnego od osób fizycznych - tel.(15) 8154-109
- sprawy z zakresu księgowości i windykacji podatku od nieruchomości i rolnego od osób fizycznych - tel(15) 8154-115,
- sprawy z zakresu podatku od środków transportowych od osób fizycznych - tel.(15) 8154-162
- sprawy z zakresu podatków od osób prawnych - tel.(15) 8154-144
- sprawy z zakresu kontroli podatkowej - tel.(15) 8154-110,
- sprawy z zakresu księgowości i windykacji opłat:
*opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - tel.(15)8154-211,
* opłaty od posiadania psów - tel.(15)8154-211
* opłaty za czynsz najmu za lokale mieszkalne i użytkowe - tel.(15)8154-134
* opłaty za dzierżawę - tel.(15)8154-134,
* opłaty za użytkowanie wieczyste - tel.(15)8154-162,
* opłaty za zajęcie pasa drogowego - tel.(15)8154-159,
* opłaty miejscowej - tel.(15)8154-162,
* opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu - tel.(15)8154-162,
* opłaty skarbowej - tel.(15)8154-162,
* opłaty za przystanki - tel.(15)8154-159,
* opłaty adiacenckiej - tel.(15)8154-159,
- sprawy z zakresu udzielania ulg w spłacie zobowiązań - tel.(15)8154-159,
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym - tel.(15)8154-109,
- wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach/stwierdzające zaległości w podatkach - tel.(15)8154-115,
WYDZIAŁ NADZORU KOMUNALNEGO
Naczelnik Wydziału - Angelika Kędzierska
Siedziba - plac Poniatowskiego 1
Tel: (15) 815-41-86;
Adres e-mail: angelika.kedzierska@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- sprawy utrzymania czystości, porządku - tel.: (15) 815-41-86
- ochrona środowiska - tel.: (15) 815-42-06
- wydawanie zezwoleń (decyzji) na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych oraz zgody (decyzji wstępnych) na wejście w teren działek gminnych, remonty dróg - tel.: (15) 815-41-75
- sprawy wydawania i ewidencji zezwoleń na wykonywanie krajowego, drogowego przewozu osób i koordynacji przewozów - tel.: (15) 815-41-81
- nadzór nad targowiskami i parkingami - tel.: (15) 815-41-30
- zieleń miejska - (15) 815-42-09
- zwierzęta bezdomne - (15) 815-42-10
- rolnictwo - (15) 815-41-87
- odpady komunalne - (15) 815-41-50, (15) 815-41-51
WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I ZDROWIA
Naczelnik Wydziału - Agata Król
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
Tel: (15) 815-41-52
Adres e-mail: agata.krol@um.sandomierz.pl
- sprawy ewidencji ludności - tel. (15) 8154-142
- informacja PESEL - tel. (15) 8154-113
- sprawy dowodów osobistych - tel. (15) 8154-114; (15) 8154-214
- sprawy z zakresu powszechnego obowiązku obrony ( prowadzenie kwalifikacji wojskowej, prowadzenie akcji kurierskiej - tel. (15) 8154-207
- sprawy koordynacji zadań w zakresie profilaktyki, zjawisk patologii społecznej i opieki zdrowotnej - tel. (15) 8154-152; (15) 8154-207
- sprawy z zakresu działalności gospodarczej (CEIDG) - tel. (15) 8154-113; (15) 8154-214;
- sprawy związane z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych - tel. (15) 8154-142; (15) 8154-114
- Miejski Ośrodek Rozwoju Osobistego - tel. (15) 8154-207
- Karta Dużej Rodziny - tel. (15) 8154-207
- prowadzenie spraw wynikających z przepisów ustawy o pożytku publicznym - tel. (15) 8154-114, (15) 8154-152
WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Naczelnik Wydziału - Barbara Rajkowska
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
Tel: (15) 815-41-21
Adres e-mail: barbara.rajkowska@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- sprawy lokalowe - tel.: (15) 815-41-27, (15) 815-41-76
- sprawy gospodarki gruntami - tel.: (15) 815-41-22, (15) 815-41-45
- sprawy rolnictwa i gospodarki żywnościowej - tel.: (15) 815-41-21
- sprawy geodezji - tel.: (15) 815-41-22, (15) 815-41-24.
WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY
Naczelnik Wydziału - Piotr Paszkiewicz
Siedziba - ul. Opatowska 1
Tel.: (15) 815-41-39
Adres e-mail: piotr.paszkiewicz@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- sprawy planowania przestrzennego - tel. (15) 8154 - 138
WYDZIAŁ ROZWOJU, PROMOCJI I INWESTYCJI
Naczelnik Wydziału - Piotr Wójtowicz
Siedziba - ul. Opatowska 1
Tel.: (15) 815-41-37
Adres e-mail: piotr.wojtowicz@um.sandomierz.pl
W skład Wydziału wchodzą:
REFERAT TECHNICZNO - INWESTYCYJNY
Kierownik Referatu - Krzysztof Kwieciński
Siedziba - ul. Opatowska 1
Tel., fax: (15) 644-68-21
Adres e-mail: krzysztof.kwiecinski@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- sprawy przygotowania inwestycji - tel. (15) 8154 - 128
- sprawy nadzoru budowlanego, instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych i drogowych - tel. (15) 8154 - 203, (15) 8154 - 204
- sprawy utrzymania dróg, placów i chodników oraz oświetlenia miejskiego - tel. (15) 8154 - 158
- wydawanie zezwoleń (decyzji) na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych oraz zgody (decyzji wstępnych) na wejście w teren działek gminnych - tel. (15) 8154 - 175
REFERAT KULTURY, PROMOCJI, SPORTU I TURYSTYKI
Kierownik Referatu - Katarzyna Knap-Sawicka
Siedziba - plac Poniatowskiego 1
Adres e-mail: katarzyna.knap@um.sandomierz.pl
Tel. 15 815-41-80
Adresy e-mail:
agnieszka.kukielka@um.sandomierz.pl, tomasz.chmiel@um.sandomierz.pl, magdalena.rej@um.sandomierz.pl,
15 815-41-33 Agnieszka Kukiełka-Bocheńska, 15 815-41-40 Tomasz Chmiel, 15 815-42-02 Magdalena Rej,
Zakres działania:
- nadzór nad działalnością miejskich instytucji kulturalnych:
- Sandomierskie Centrum Kultury,
- Muzeum Okręgowe w Sandomierzu,
- Miejska Biblioteka Publiczna,
- obsługa miejskiej strony internetowej i miejskich portali społecznościowych,
- koordynacja miejskich wydarzeń kulturalnych i sportowych,
- prowadzenie rejestru miejskich instytucji kultury,
- udzielanie dotacji na działalność z zakresu kultury i dziedzictwa narodowego,
- współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami i innymi podmiotami w zakresie organizacji wspólnych przedsięwzięć kulturalnych,
- współpraca ze szkołami, gimnazjami i przedszkolami w zakresie działalności kulturalnej,
- przygotowywanie i przekazywanie informacji o najważniejszych wydarzeniach do mediów,
- koordynowanie sandomierskiego kalendarza imprez kulturalnych,
- organizowanie uroczystości rocznicowych i obchodów świąt narodowych wpisanych w harmonogram, których organizatorem jest Burmistrz Sandomierza,
- współpraca z Centrum Informacji Turystycznej,
- promocja miasta na własnych i zewnętrznych wydarzeniach turystycznych,
- katalogowanie i aktualizowanie bazy gastronomiczno-noclegowej,
- opracowywanie i dystrybucja materiałów promocyjnych,
- kreowanie i dbałość o markę Sandomierza,
- przygotowywanie oprawy graficznej materialnych i multimedialnych materiałów promocyjnych (banerów, plakatów, bilboardów, spotów),
- prowadzenie archiwum fotograficznego, udostępnianie fotografii na cele promocyjne,
- prowadzenie spraw finansowych w ramach zadań wykonywanych przez Referat,
- współpraca z miastami partnerskimi.
REFERAT ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Kierownik Referatu - Joanna Pawelczyk
Tel. 15 815 41 32, 15 815 42 08
Adres e-mail: joanna.pawelczyk@um.sandomierz.pl
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
Zakres działania:
- prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych
- udział w pracach komisji przetargowych
- sporządzanie pisemnych protokołów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o udzieleniu zamówienia publicznego
- przechowywanie dokumentacji przetargowej
- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych
- sporządzanie i publikacja rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych
- sporządzanie i publikacja planu zamówień publicznych
WIELOOSOBOWE STANOWISKO DO SPRAW POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Aleksandra Zbyradowska, Adriana Wójcik
Tel. (15) 8154 - 179, (15) 8154 - 141
Adres e-mail: aleksandra.zbyradowska@um.sandomierz.pl adriana.wojcik@um.sandomierz.pl
Siedziba - plac Poniatowskiego 1
Zakres działania:
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowywania i realizacji kontraktów regionalnych oraz programów rządowych, wojewódzkich i zagranicznych dotyczących inwestycji miejskich,
- pozyskiwanie krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania realizacji projektów inwestycyjnych,
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów inwestycyjnych i innych,
- współpraca przy wdrażaniu, monitorowaniu i prowadzeniu sprawozdawczości oraz rozliczaniu projektów inwestycyjnych finansowanych z krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania,
- współpraca z instytucjami europejskimi, administracją samorządową oraz rządową, instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi w zakresie programów finansowanych ze środków europejskich i innych bezzwrotnych, w ramach przygotowania, realizacji i rozliczania inwestycyjnych projektów europejskich oraz efektywnego wykorzystania szan rozwojowych wynikających z członkostwa Polski w unii Europejskiej,
- praca w zespołach powołanych przez Burmistrza do przygotowania, wdrażania i rozliczania projektów inwestycyjnych finansowanych z krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania,
- prowadzenie spraw wynikających z przepisów ustawy o pożytku publicznym (15) 8154 - 179,
- prowadzenie spraw związanych z budżetem obywatelskim.
WIELOOSOBOWE STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ
Oskar Żak, Andrzej Krasoń
tel. (15) 8154-166, (15) 8154-146
adresy e-mail: oskar.zak@um.sandomierz.pl andrzej.krason@um.sandomierz.pl
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
Zakres działania:
- zapewnienie ciągłości pracy skomputeryzowanych komórek organizacyjnych Urzędu
- opiniowanie i wnioskowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- ochrona danych osobowych oraz przeciwdziałanie dostępowi do nich osób nieupoważnionych,
- stały kontakt z autorami programów oraz serwisantami sprzętu komputerowego,
- okresowa konserwacja sprzętu komputerowego,
- bieżący rozwój komputeryzacji w Urzędzie
WIELOOSOBOWE STANOWISKO DO SPRAW POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Aleksandra Zbyradowska, Adriana Wójcik
Tel. (15) 8154 - 179, (15) 8154 - 141
Adres e-mail: aleksandra.zbyradowska@um.sandomierz.pl adriana.wojcik@um.sandomierz.pl
Siedziba - plac Poniatowskiego 1
Zakres działania:
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowywania i realizacji kontraktów regionalnych oraz programów rządowych, wojewódzkich i zagranicznych dotyczących inwestycji miejskich,
- pozyskiwanie krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania realizacji projektów inwestycyjnych,
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów inwestycyjnych i innych,
- współpraca przy wdrażaniu, monitorowaniu i prowadzeniu sprawozdawczości oraz rozliczaniu projektów inwestycyjnych finansowanych z krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania,
- współpraca z instytucjami europejskimi, administracją samorządową oraz rządową, instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi w zakresie programów finansowanych ze środków europejskich i innych bezzwrotnych, w ramach przygotowania, realizacji i rozliczania inwestycyjnych projektów europejskich oraz efektywnego wykorzystania szan rozwojowych wynikających z członkostwa Polski w unii Europejskiej,
- praca w zespołach powołanych przez Burmistrza do przygotowania, wdrażania i rozliczania projektów inwestycyjnych finansowanych z krajowych i zagranicznych bezzwrotnych źródeł finansowania,
- prowadzenie spraw wynikających z przepisów ustawy o pożytku publicznym (15) 8154 - 179,
- prowadzenie spraw związanych z budżetem obywatelskim.
WIELOOSOBOWE STANOWISKO DO SPRAW AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Monika Dębowska
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
Adres e-mail: monika.debowska@um.sandomierz.pl
- sprawy audytu wewnętrznego.
ZESPÓŁ RADCÓW PRAWNYCH
Siedziba - plac Poniatowskiego 3
- wykonywanie obsługi prawnej na rzecz Burmistrza, Rady i Urzędu Miejskiego.
WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBRONNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OBRONY CYWILNEJ
Andrzej Nowiński
Siedziba - Rynek 1 (Ratusz)
Tel.: (15) 815-41-95
- planowanie, przygotowanie oraz koordynowanie realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej
- tworzenie formacji obrony cywilnej
- realizacja zadań Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
- udział w organizowaniu i prowadzeniu akcji ratunkowych wynikających z zaistnienia klęsk żywiołowych, zagrożeń środowiska i innych zdarzeń zagrażających życiu oraz zdrowiu mieszkańców Sandomierza
STANOWISKO PRACY DO SPRAW INFORMACJI PUBLICZNEJ
Jacek Szkodziński
Tel. (15) 8154 - 198
Adres e-mail: jacek.szkodzinski@um.sandomierz.pl
Siedziba - ul. Mariacka 1
- załatwianie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej,
- obsługa Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sandomierzu,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowych i odpowiedzialnością cywilną Gminy Sandomierz
STANOWISKO PRACY DO SPRAW INFORMACJI NIEJAWNYCH
Jacek Kuliga
Tel. (15) 815-41-31
Adres e-mail: jacek.kuliga@um.sandomierz.pl
Zakres działania:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Magdalena Żukowska
Tel. (15) 8154 - 193
Adres e-mail: magdalena.zukowska@um.sandomierz.pl
Siedziba - Plac Poniatowskiego 3
Zakres działania:- prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu
URZĄD STANU CYWILNEGO
Kierownik - Mariusz Kopeć
Siedziba - Rynek 1 (Ratusz)
15-81-54-223 (Kierownik USC)
15-81-54-224, 15-81-54-225 (Z-ca Kierownika USC)
15-8154-184
e-mail: usc@um.sandomierz.pl
jadwiga.rostocka@um.sandomierz.pl, izabela.rycombel@um.sandomierz.pl,
- sprawy dot. urodzeń, małżeństw i zgonów oraz związanej z tym dokumentacji
W soboty interesanci Urzędu Stanu Cywilnego przyjmowani są w godzinach 8.00-12.00.
STRAŻ MIEJSKA
p.o. Komendanta Adam Piskor (15) 815-41-90
Dyżurny Straży Miejskiej
Siedziba - ul. Opatowska 15
Tel.: (15) 815-01-26, (15) 815-42-22
Tel. alarmowy: 986
Adres e-mail: strazmiejska@um.sandomierz.pl
Strażnicy rewirowi:
- - rejon lewobrzeżnej części miasta:insp. Jarosław Piórecki, insp. Ryszard Sierant, insp. Grzegorz Żakiewicz, Paweł Raumiagi, Adrian Ura
- - rejon prawobrzeżnej części miasta: insp. Wojciech Jasiński
- - zakres zadań, obowiązków i uprawnień oraz strukturę określa Regulamin Straży Miejskiej w Sandomierzu
Dariusz Gadawski
Tel. (15) 815-42-07, (15) 815-44-13
Adres e-mail: dariusz.gadawski@um.sandomierz.pl
Siedziba - ul. Mariacka 1 (dawne Kolegium Językowe)
Zakres działania:
- profilaktyka uzależnień i przeciwdziałanie przemocy w rodzinie,
- Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- Karta Dużej Rodziny
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SANDOMIERZU
Ul. Leona Cieśli 2, 27-600 Sandomierz
Strona internetowa: www.cuw.sandomierz.eu
telefon: (15) 644-56-80, (15) 644-56-90
e-mail: sekretariat@cuw.sandomierz.eu
NIP: 864-184-56-98
REGON: 260036380
Centrum Usług Wspólnych w Sandomierzu jest jednostką organizacyjną Gminy Sandomierz nieposiadającą osobowości prawnej. Centrum Usług Wspólnych powołane jest w celu zapewnienia obsługi ekonomiczno - administracyjnej i finansowo – księgowej szkół, przedszkoli dla których Gmina Sandomierz jest organem prowadzącym i żłobków, oraz finansowo – księgową i ekonomiczno – administracyjną tj. kadry, płace, obsługa informatyczna, prawna oraz z zakresu zamówień publicznych, BHP i p. poż. Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, Świetlicy Środowiskowej oraz zakładu budżetowego Gminy Sandomierz pod nazwą "Targowiska Miejskie samorządowy zakład budżetowy".
Centrum Usług Wspólnych w Sandomierzu obejmuje swoją działalnością następujące jednostki:
1. Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. Okrzei 6;
2. Szkoła Podstawowa Nr 2 przy ul. Mickiewicza 9;
3. Szkoła Podstawowa Nr 3 przy ul. Flisaków 30;
4. Szkoła Podstawowa Nr 4 przy ul. Mickiewicza 39;
5. Przedszkole Samorządowe Nr 1 przy ul. Okrzei 8;
6. Przedszkole Samorządowe Nr 3 przy ul. Słowackiego 9;
7. Przedszkole Samorządowe Nr 5 przy ul. Portowej 28;
8. Przedszkole Samorządowe Nr 6 przy ul. T. Króla 3;
9. Przedszkole Samorządowe Nr 7 przy ul. Armii Krajowej 5;
10. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 5 przy ul. Portowej 28;
11. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 6 przy ul. T. Króla 3;
12. Świetlica Środowiskowa przy ul. Słowackiego 15;
13. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Koseły 3a;
14. Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy przy ul. Przemysłowej 2;
15. Środowiskowy Dom Samopomocy w Sandomierzu ul. Katedralna 5;
16. Placówka Wsparcia Dziennego pod nazwą "Przystanek Błonie" przy ul. Błonie 55".
Sieci społecznościowe